marți, 15 noiembrie 2011

Ora de audiţie muzicală


Dragi elevi, după cum v-am promis, am postat aici linkurile către melodiile audiate la ora de educaţie muzicală.
Dacă veţi da click pe Aici, veţi ajunge la melodia dorită. Dacă veţi da click pe numele compozitorului, veţi putea afla mai multe informaţii despre acesta. 

Audiţie plăcută! :)


Aici  George Enescu - Rapsodia Română Nr. 1 (completa) dirijor Sergiu Celibidache 


Aici Marsul lui Radetzky de Johann Strauss la Concertul de Anul Nou de la Viena - 2011

Aici Dunărea albastră - vals de Johann Strauss - Filarmonica din Viena

 In imagine copilul George Enescu în casa de la Liveni-Dorohoi. Vom merge în excursie la primăvară. 

7 comentarii:

alexV spunea...

Mi-a placut Balada luiCiprian Poumbescu pentru ca este o melodie frumoasa si duioasa.AlexV.

Înv. Leonte M. D. spunea...

Ai dreptate, Alex.
Fiecare melodie are farmecul ei.
Le vei audia pe toate, da? :)

Ghivnici Roxana F. spunea...

Mulţumesc. Am ascultat muzica si mi-a plăcut foarte mult.

Mie imi place să citesc mult. Lectura pentru mine e o joacă.

Înv. Leonte M. D. spunea...

Mă bucur mult, Roxana. Vom învăţa multe împreună. Va trebui să scriem peste tot corect, chiar si atunci când ne jucăm. :)

Ghivnici Roxana F. spunea...

Mie imi place mult, foarte mult, extrem de mult să citesc.
Când citesc o carte, bunica îmi spune că e târziu si să mă culc, dar eu sunt în lumea cuvintelor si îi spun că mai am de citit si mă voi culca după ce termin carte sau povestea.

Vrincean Lorena spunea...

Am ascultat Balada lui Ciprian Porumbescu si imi place exrtrem de mult,te linisteste te face sa o asculti de zeci de mii de ori.

Înv. Leonte M. D. spunea...

E foarte frumos ce spuneţi voi, Roxana si Lorena. Încercaţi să fiţi originale si realiste :) Apelaţi la DEX online si vom mai discuta mâine la scoală despre acesti termeni.

O seară frumoasă cu audiţii si lecturi plăcute!