joi, 10 noiembrie 2011

,, Cărțile mele..." de Nicolae Nicoară Horia


Biblioteci
particulare,
biblioteci
fără nume,
biblioteci
fără somn,
gânduri
împachetate în saci,
tomberoane
pline de frig...


Tot mai des
pe sub stele
îmi vine să
strig-
cărțile
mele, cărțile mele!
Dar,
durerea din
suflet
e mută,
sufletul meu
de
bibliotecar.
Parcă și
din satele noastre
veșnicia se
mută...

10  Noiembrie 2011

Dragi elevi, acest poem a fost scris chiar astăzi, de parcă un înger i-a șoptit poetului tot ce am discutat noi despre cărţi :) Nu-i așa că doriţi să îl recitiţi ca să vedeţi sentimentele unui bibliotecar?

2 comentarii:

Ioana. T. spunea...

Doamna învăţătoare, mulţumim pentru ca aţi publicat povestile pe care le-aţi scris dumneavoastră pe blogul clasei noastre. O să încerc să le citesc pe toate.

Înv. Leonte M. D. spunea...

Cu mare drag pentru voi, Ioana!
Vei reuşi să le citeşti pe toate :)
Poate când vei scrie şi tu povestiri frumoase, alţii vor dori să le citească.