luni, 21 noiembrie 2011

Pictura săptămânii

Pictura săptămânii 10 dec. - 16 dec.  2012


Ciobănașul - de Nicolae Grigorescu


Pictura săptămânii 3 dec. - 9 dec.  2012


Țărancă stând în iarbă - de Nicolae Grigoescu



Pictura săptămânii 26 nov. - 2 dec. 2012



1 Decembrie 1918 / Alba Iulia


Pictura săptămânii 19 nov. - 25 nov. 2012


Cina cea de taină - Leonardo da Vinci



Pictura săptămânii 12 nov. - 18 nov. 2012


Mona Lisa


Leonardo da Vinci (1503-06 sau 1514)

ulei pe pânză, 77x53cm,

Muzeul Luvru, Paris


Alte informații AICI



Pictura săptămânii 29 oct. - 4 nov. 2012 




Coș cu fructe - Theodor Aman
:) Ați recunoscut?




 Pictura săptămânii 22 oct. 2012 - 28 oct. 2012



Thomas Kinkade - Autumn




Săptămâna 14 mai - 20 mai 2012



Nicolae Grigorescu - ,,Flori de măr"

 

În aceste săptămâni, până la vacanţa de Paşte, vom relua toate picturile, toate informaţiile, pentru a putea organiza, după vacanţă, un concurs.

Săptămâna 27 feb. - 4 martie 2012


Donald Zolan - pictorul copiilor ( click aici )





Săptămâna 20 feb. - 26 feb. 2012 


 Theodor Aman - Pictor lucrând, ulei pe lemn


Săptămâna 13 feb. - 19 feb. 2012 



 ,,Natură statică cu cireşe" de Theodor Aman





Săptămâna 6 feb. - 12 feb. 2012

,,Coş cu fructe" de Theodor Aman


Săptămâna 30 ian. - 5 feb. 2012

,,Autoportret" - Theodor Aman





Săptămâna 23 ian. - 29 ian. 2012


,,Hora Unirii" de Theodor Aman


Săptămâna 16 ian. - 22 ian.


,,Iarna" de Theodor Aman



Săptămâna 19 dec. - 25 dec.



O altă imagine de poveste în asteptarea Crăciunului

,,Crăciun"
( click pe imagine )
de Thomas Kinkade supranumit ,,pictorul luminilor"
( observaţi cum a redat luminile )
Alte informaţii AICI



Săptămâna 12 dec. - 17 dec.


O altă imagine de poveste în asteptarea Crăciunului

,,Iarna"
( click pe imagine )
de Thomas Kinkade supranumit ,,pictorul luminilor"
( observaţi cum a redat luminile )
Alte informaţii AICI



Săptămâna 5 dec. - 11 dec.



,,Peisaj de iarnă"
( click pe imagine )
de Thomas Kinkade supranumit ,,pictorul luminilor"
( observaţi cum a redat luminile )
Alte informaţii AICI









 Autoportret - Ștefan Luchian
















Anemone - Ștefan Luchian


Aici  mai multe informaţii despre pictorul  Ștefan Luchian

11 comentarii:

Vrincean Lorena spunea...

Imi place foarte mult pictura"Anemone"si cred ca o pot picta asa cum o picta pictorul"Stefan Luchian".Imi place.

Înv. Leonte M. D. spunea...

:) O vei picta asa cum o pictează Lorena Vrîncean. Va fi unică :) La ce bun o copie? E bine că ai încredere în tine. Si eu am.
Mai discutăm la scoală despre originalitate.

alexV spunea...

Este frumoasa cu toate ca eu nu ma prea descurc la desene.alexv.

Înv. Leonte M. D. spunea...

E util, Alex, să stim adevăratele valori, nu cele ce umplu bazarele. Adevărata artă e în muzee si galerii de artă. Dacă îţi place, însemnă că deja stii ce e frumos. Bravo!

Pantiru Oana Alexandra spunea...

Ce frumoasa este pictura ,,Peisaj de iarna"! Cred ca voi incerca sa o pictez si eu in stilul meu.Va multumesc ca ati facut acest blog unde noi, elevii clasei a treia d putem admira frumusetea lecturilor, poeziilor, melodiilor si a picturilor. Sa intram pe acest blog e o mare bucurie.

Pantiru Oana Alexandra spunea...

Eu nu cred ca acest cos cu fructe e pictat. Cred ca e tras la xerox de pe calculator.

Pantiru Oana Alis spunea...

Foarte frumoasa pictura ,,Autumn". Nu ma mai pot opri sa o privesc.

Cioban Iuliana Daniela spunea...

Frumoase picturi!Sunt interesante.Mie imi plac toate pentru ca orice puneti dumneavoastra pe blog este minunat.Felicitari artistilor pentru aceste creatii uimitoare care par reale.

Cioban Iuliana Daniela spunea...

Eu am vazut pictura aceasta si mai jos,dar n-am recunoscut-o.

Cioban Iuliana Daniela spunea...

Mie imi plac toate picturile in mod deosebit "Automn" si "Cosul cu fructe" deoarece par reale si ma simt de parca as fi fost acolo.Si celelalte sunt minunate,dar acestea sunt cele care mi-au placut mai mult.

Cioban Iuliana Daniela spunea...

Mie imi place "Mona Lisa"de Da Vinci pentru ca este frumoasa si pare reala.Ma intreb de unde s-a inspirat.As vrea sa pot realiza si eu o creatie asa de uimitoare.