luni, 21 noiembrie 2011

Melodia săptămânii


Dragi elevi, după cum v-am promis, am postat aici linkurile către melodia săptămânii audiată la ora de educaţie muzicală.
Dacă veţi da click pe Aici, veţi ajunge la melodia dorită. Dacă veţi da click pe numele compozitorului, veţi putea afla mai multe informaţii despre acesta.

              Pentru săptămâna 10 dec. - 16 dec 2012


Iarna - de A. Vivaldi




                 Pentru săptămâna 3 dec. - 9 dec 2012



Romanian Rhapsody George Enescu


              Pentru săptămâna 26 nov. - 2 dec 2012



Imnul de Stat al României


              Pentru săptămâna 19 nov. - 25 nov 2012



Richard Clayderman - Murmures




                 Pentru săptămâna 12 nov. - 18 nov 2012



BALADA PARA ADELINA-richard clayderman


Balada pentru Adelina - Richard Clayderman





                 Pentru săptămâna 29 oct. - 4 nov 2012




Gheorghe Zamfir - Antonio Vivaldi - Autumn - Toamna  






Pentru săptămâna 22 oct. - 28 oct.  2012


Autumn - Antonio Vivaldi









Pentru săptămâna 14 mai - 20 mai  2012



 
În aceste săptămâni, până la vacanţa de Paşte, vom relua toate picturile, toate informaţiile, pentru a putea organiza, după vacanţă, un concurs. 

Pentru săptămâna 5 martie - 11 martie 2012

Richard Clayderman - Ballade pour Adeline Aici

 


Pentru săptămâna 27 feb. - 4 martie 2012
  
 P. I Ceaikovski - Valsul florilor - AICI



Pentru săptămâna 20 feb. - 26 feb. 2012

P. I. Ceaikovski - AICI  Frumoasa din padurea adormita




 Pentru săptămâna 13 feb. - 19 feb. 2012

Beethoven - Fur elise






Pentru săptămâna 6 feb. - 12 feb. 2012

,,Lacul lebedelor" de P.I. Ceaikovski
( melodie, balet, gimnastică )

AICI doar melodia, mai clară :) 




Pentru săptămâna 30 ian. - 5 feb. 2012



 Pentru săptămâna 23-29 ian.

,,Hora Unirii" de Vasile Alecsandri



 Pentru săptămâna 16-22 ian. 


 Pentru săptămâna 19-25 dec. 
rămâne aceeasi melodie, NOAPTE DE VIS :) 




 Săptămâna 12 dec. - 18 dec. 2011


Aici Noapte de vis cu Andre Rieu


Săptămâna 5 dec. - 11 dec. 2011

Aici Dunărea albastră - vals de Johann Strauss - Filarmonica din Viena



Audiţie plăcută! 

Săptămâna 28 nov. - 4 dec. 2011



Aici  Ciprian Porumbescu - Balada 

 Săptămâna 21 nov. - 27 nov. 2011


Aici  George Enescu - Rapsodia Română Nr. 1 (completa) dirijor Sergiu Celibidache 


6 comentarii:

Vrincean Lorena spunea...

Mi-a placut forte mult melodia te linisteste parca adormi cand o auzi.E mininat acest blog.

Înv. Leonte M. D. spunea...

:) minunat, nu?
O vei recunoaste dacă o vei auzi la televizor? Eu cred că da. Te felicit!

Ghivnici Roxana .F spunea...

Imi place mult lectura saptaminii,melodia saptamanii, pictura saptamainii.Sunt foarte frumoase.

Pantiru Oana Alexandra spunea...

Tot ce postati pe acest blog este foarte frumos. Chiar apreciez acest blog.

Cioban Iuliana Daniela spunea...

Aceste melodii sunt minunate.Mie mi-a placut in mod deosebit "Toamna "de Antonio Vivaldi deoarece prima strofa e mai linistita ,iar a doua strofa mai vioaie.Mie imi face placere s-o ascult oricand pentru ca este frumoasa si imi creeaza o stare de liniste.Felicitari artistilor pentru aceste capedopere minunate.

Cioban Iuliana Daniela spunea...

Mie imi place melodia saptamanii deoarece este minunata.Mi-as fi dorit sa pot canta si eu ca el pentru ca m-a atras cand atingea clapele parca le mangaia si ele scoteau un sunet frumos.