luni, 22 octombrie 2012

Toamna se joacă în pletele mele - de Ana Maria Gîbu


cutreieră invizibilă
pădurile îmbrăcate
în roşu şi galben
amestecate cu albastrul
prăvălit intenţionat
ascultă poveştile izvoarelor
la căştile verii
un vânt îmbrăţişat cu norii
ia cerul şi frunzele
în culori fioroase
îmi lasă doar copacii
potecile din grăunţe de piatră
fardate cu rugini de stejar
primesc apelul mut

stau cu tăcerea lipită
de tâmpla ferestrei
ea o închide
în sufletul răsturnat
peste ultimele boabe de rouă
ascunse-n crăiţe
mă ridică în fiecare colţ de seară
să urmăresc gândul ploii
din tropotul vântului
simfonie de octombrie
(Ana Maria Gîbu)

Foto: Ana Maria Gîbu

6 comentarii:

Ghivnici Roxana spunea...

Mie mi-au plăcut din poezia Anei Maria Gibu versurile:
,,cutreieră invizibilă
pădurile îmbrăcate
în roşu şi galben
amestecate cu albastrul
prăvălit intenţionat"

Înv. Leonte M. D. spunea...

Te felicit pentru selecţia făcută, Roxana. Ai putea scrie măcar un argument? (de ce ţi-au plăcut?)

Ghivnici Roxana spunea...

Pentru ca descrie padurile.

Pantiru Oana Alis spunea...

Eu nu am un vers preferat.Imi place toata poezia.

Bardan I. C. spunea...

Mie mi-au plăcut toate versurile, pentru că mă inspiră să scriu despre toamna ce se joacă în pletele Anei. Lucrezi la volumul "Poeme fara chitară"?

ivaniuc roxana spunea...

imi plac expresiile