miercuri, 15 februarie 2012

În imaginaţia serii - de eleva Temneanu Alexandra Miriam


Afară noapte,
totul doarme...
Las imaginaţia să zboare
şi mă gândesc:
,,Oare, cum ar fi să jucăm şotron cu un cub de zahăr amărui care tocmai a fost scos dintr-o ceaşcă de cafea fierbinte şi amară? ”
Jocul ar fi amar, dar şi fierbinte, nu?
Deodată mă surprinde o altă întrebare:
,,Oare poate zâmbi luna?"
 Mă uit pe geam şi văd luna cum îşi face loc
 printre fulgii pistruiaţi.
Îmi răspunde clipind , semn că a înțeles întrebarea,
îmi atinge obrazul fierbinte
şi îl răceşte... mă lasă pe gânduri care se rostogolesc
într-un poem precum bulgării
pentru oamenii de zăpadă...

( Temneanu Alexandra Miriam, 9 ani, cl. a III- D ) 


PS. Bravo, Alis! E rodul lecturilor şi exerciţiilor din clasă, dovada talentului tău. Te felicit!  E un început excepţional. 


Am observat un cuvânt care se repetă...Ce spui, îl înlocuim?:)
Poate au colegii o idee...


Update 1.  Au fost schimbate versurile 
,,
Mă uit pe geam şi văd luna zâmbitoare cum îşi face loc
printre fulgii pistruiaţi.
Îmi răspunde cu un zâmbet larg" cu următoarele:

 ,,Mă uit pe geam şi văd luna cum îşi face loc
 printre fulgii pistruiaţi.
Îmi răspunde clipind , semn că a înțeles întrebarea"

8 comentarii:

Pantiru Oana Alexandra spunea...

Bravo, Alis! Cu siguranţă vei deveni o scriitoare. Nimeni nu se va plictisi de o poezie de a ta chiar dacă o va citi de foarte, foarte multe ori.

Temneanu N. spunea...

Alis, mi-a plăcut tare mult cum ai inventat un cub de zahăr amărui. Te felicit!

Ana Maria spunea...

Ce preocupari interesante!
Uite, Alis cum citesc eu aici:
"Mă uit pe geam şi văd luna cum îşi face loc printre fulgii pistruiaţi.
Îmi răspunde clipind , semn că a înțeles întrebarea!”
Nu se mai repetă cuvântul despre care a zis d-na învățătoare.
Nu te superi, da?
Felicitări! Scrie, scrie cât de mult poți!
Te îmbrățișez cu drag!

Înv. Leonte M. D. spunea...

Oana, din nou eşti atentă şi apropiată colegilor tăi talentaţi. Bravo! Tu vei avea multe bucurii în viaţă, şi ale tale şi ale altora :)

Naomi, mi-a plăcut că ai identificat o expresie interesantă, nouă. Şi tu ştii să te bucuri pentru performanţa colegei şi verişoarei tale :) Bravo!

Ana Maria, ce surpriză plăcută!
Mulţumiri frumoase! Luni, la ora de lectură, le voi dezvălui elevilor cine eşti şi cât de onoraţi suntem să fii aici, cu noi.
Propunerea ta pentru modificarea versului e foarte bună. Alis, ce spui? :)

Alis T. spunea...

Mulţumesc pentru felicitări.Sunt de acord cu înlocuirea si mulţumesc pentru idee.

Luca M. A. spunea...

Alis, imi place foarte mult poezia ta.

Înv. Leonte M. D. spunea...

Luca M., şi tu eşti o colegă altruistă! Ce bine se simte Alis în preajma voastră!

Alis, ai decis bine. Uneori e bine să ascultăm de cititorii noştri :),
iar Ana Maria nu este o cititoare oarecare :) ( luni voi face dezvăluirile )

O duminică plăcută tuturor!

Vrincean Lorena spunea...

Bravo Alis.Te felicit.In curand vei deveni ca doamna invatatoare.O poema cu poezi frumoase si interesante,si stiu ca daca vei continua sa scri chiar vei ajunge cineva in viata.