luni, 23 ianuarie 2012

Gânduri de prietenie către voi, dragi elevi

Dragii mei copii,

     şi dragi elevi ai clasei a III-a D de la Şcoala Gimnazială nr. 11 ,,Miron Costin" din Suceava, vreau să vă doresc ca la vârsta mea (34 de ani) să aveţi mai multe perspective decât sunt acum aici în România.

     Să ştiţi că sinceritatea, modestia şi bunul-simţ sunt de nepreţuit pentru a avea o viaţă frumoasă, cum cred că v-o doriţi. Ascultaţi-vă părinţii şi învăţătoarea. Sunt poate singurii oameni care vă doresc numai binele. Ascultaţi-vă dascălii şi învăţaţi. Chiar dacă renunţaţi la o oră de jucat pe calculator. Viitorul vostru merită. Ce vă spun e din experienţa personală. Iar dacă veţi fi cândva în necaz, să nu uitaţi că toate trec. Că după nori răsare soarele. Să fiţi ambiţioşi şi perseverenţi! Eu am fost în generaţia numită de sacrificiu, voi aveţi altă șansă.

     Mă bucur că mi-aţi făcut o bucurie, prin intermediul doamnei învăţătoare Mariana Doina Leonte (care pentru mine este scriitoarea Maria(na) Doina Leonte), şi v-am auzit glasurile cântând. Am fost impresionat de voi. Mi-am adus aminte de ani îngropaţi în mine. Îi mulţumesc Oanei Panţiru, colega voastră, pentru că mi-a demonstrat pasiunea ei pentru literatură. Îi mulţumesc doamnei învăţătoare pentru că prin intermediul ei îmi veţi fi mereu prieteni. Aşadar, nu ezitaţi când se iveşte ocazia să faceţi o faptă bună. Ea îşi va găsi în mod sigur răsplata.

     Dacă aveţi nevoie mai târziu de mine, cu vreun sfat literar, adresa mea de email este paulblaj@yahoo.com. Cine ştie ce viitor scriitor stă ascuns printre voi. Şi să nu uitaţi că aveţi un prieten în plus. După cum nici eu nu uit că îmi sunteţi dragi. Iar când şi dacă ne vom întâlni, bucuria mea va fi mare. Pe măsura poftei voastre de joacă.

                                                                                             Cu sufletul deschis ca al vostru,

                                                                                                          Paul Blaj       

6 comentarii:

Înv. Leonte M. D. spunea...

Vă mulţumim din tot sufletul, domnule Paul Blaj, pentru prietenia literară oferită cu atâta generozitate! Fie ca aceşti elevi să urmeze exemplele oamenilor cu suflet nobil, să-şi păstreze candoarea şi să fie prieteni nedespărţiţi ai Cuvântului!
Nădăjduim ca într-o zi frumoasă, de primăvară, poate, să organizăm o sărbătoare literară, o zi în care elevii îşi vor cunoaşte face to face prietenii din spatele poemelor :) Mulţumim pentru îndemnuri şi sper ca elevii care posedă minime abilităţi TIC să scrie câteva gânduri aici.

Luca M. A. spunea...

Domnule ,Paul Blaj , va multumim pentru cuvintelor adresate mie si colegilor mei.

alexV spunea...

Multumim pentru aceste cuvinte frumoase,domnule Paul Blaj.Stim ca vin de la un om cu un suflet mare si dintr-o inima curata si deschisa spre frumos.Indemnurile si sfaturile bune pe care ni le-ati dat ne vor ajuta pe viitor sa fim mai buni ,mai curati si sa pretuim ceea ce Dumnezeu ne-a dat ,sa fim recunoscatori parintilor si dascalilor care ne invata zi de zi .Cu respect alex VATAVU.

Ghvnici Roxana F. spunea...

Domnule Paul Blaj va multimesc ca ati scris despre noi. Va multumesc pentru ca ati vrut sa fiti prietenul nostru.

Vrincean Lorena spunea...

Domnule Paul Blaj, va multumesc mult ca ati dorit sa fiti prietenul nostru. Daca as avea o carte de a dumneavoastra, as citi cu mare placere.

Pantiru Oana Alexandra spunea...

Domnule Paul Blaj, va multumesc pentru incurajarea de a citi mai mult. Cand am vazut ca mi-ati multumit ma gandeam,,Mie sa imi multumeasca un poet?''. Semnat,Oana