sâmbătă, 10 mai 2014

A XIV-a ședință de cenaclul literar

Marți - 13 mai 2014,

la ora 18, în sala nr. 1,
va avea loc a XIV-a şedinţă de cenaclu literar.

Pentru cei care nu au scris nimic, am următoarele sugestii:

1. Firimituri
2. Stânca din valea mea
3. În cuibul cu soare

sau imaginea următoare




Vom discuta despre posibilitatea de a merge sâmbătă, 17 mai, la ora 13,  la Botoșani la lansare a două cărți de ale Anei Maria Gîbu. 
V-ar plăcea să o întâlniți și să vedeți ce înseamnă o lansare de carte? :)
Cereți acordul părinților. Ar fi bine dacă ar putea veni și ei marți, dar la ora 19:30, pentru o ședință de 10 min. 

Un comentariu:

Unknown spunea...

Astăzi timpul a murit

Astăzi timpul a murit în apusul sîngeriu, vreau să stiu:ce înseamnă viaţa dar moartea? Să mă gîndesc…pentru mine viaţa înseamnă doar patru cuvinte “Uită mergi mai departe!”Oh…dar mintea mă ţine prizonieră în lanturile timpului.Acum mă gandesc că moartea înseamna tristeţe, dar moarte timpului este o catastrofă, un tzunami, un cutremur sau chiar apocalipsa.
Astăzi timpul a murit într-o stea din constelatia mea.Vreau să mă urc în maşina timpului şi să merg în trecut .Vreau să le arăt oamenilor că timpul este ca o nestemată...
Dar nu pot!În zilele noastre,ceasuri sunt peste tot...dar timp nicăieri!