miercuri, 17 aprilie 2013

Educație, profesori, elevi...


CAMPANIA GLOBALĂ PENTRU EDUCAȚIE
EDIȚIA 2013, 22-28 aprilie
”Fiecare copil are nevoie de un profesor.
Profesori bine pregătiți pentru toți copiii” 
 
 
„Fiecare copil are nevoie de un profesor. Profesori bine pregătiți pentru toți copiii” este un demers la nivel global, derulat în cadrul Campaniei Globale pentru Educaţie  2013,  în 96 de ţări;
 
ÎMPREUNĂ PENTRU O EDUCAȚIE DE CALITATE / NU RUPE LANȚUL EDUCAȚIEI ! – lanțul viu al elevilor în semn de solidaritate cu unii copii din zone defavorizate ale lumii cărora nu li se respectă dreptul la educație – activ. comună
 
a. Portret de profesor. Individual sau în grupuri mici, elevii trebuie să realizeze o fotografie a cadrului didactic preferat - poate fi portret sau o fotografie realizată la clasă – alături de care să scrie câteva rânduri (maximum două fraze) pentru a-și explica alegerea
b. Cum îmi doresc să fie profesorul meu? (eseuri)

 
 
 
 
 
 
 
Dragi elevi, nu uitați de creațiile propuse astăzi la școală.
Vă mai propun una:
„Mi-aș dori să devin învățător/profesor (învățătoare/profesoară)”
 În acest caz va trebui să argumentați de ce vreți această meserie, ce modele aveți, cum vă imaginați că va fi școala viitorului etc. Succes!
 
Ps. Recunoașteți activitățile din fotografii? :) 
 Pentru a le vedea mai clar, faceți click pe fiecare fotografie!
 

2 comentarii:

Vrincean Lorena spunea...

Mi-e dor de clasa mea! Si de colegi si mai ales de doamna mea! Eu as vrea sa mai imi fac timp sa fac o poezie dar eu nu am timp plec la 8 si vin la 3 si dupaia sa-mi invet. Dar o sa-mi fac timp sa scriu o poezie despre clasa mea!!!!!

Înv. Leonte M. D. spunea...

Lorena, și nouă ne este dor de tine. Am făcut revista clasei și am vorbit des despre tine. Ai și tu un poem acolo, însă nu am putut să îți fac pagină personală de autor ca la fiecare dintre elevii clasei a IV-a D.

Să nu uiți limba română. Știu că limba olandeză e grea și ai mult de muncit ca să înveți, dar tu vei reuși fiindcă ești un copil ambițios și isteț.

(după aceea în loc de „dupaia”; învăț)