luni, 11 februarie 2013

mi-aş dori...autor Cornel Armeanu - poet plecat în Ceruri pe 8 feb. 2013

motto:
( ce veţi citi mai jos nu este un poem, ci doar dorinţa unui om pribeag )

mi-aş dori o casă în iarbă
mi-aş dori o casă cu prag
mi-aş dori când mă întorc acasă
să-mi cânte sub geam greierii
mi-aş dori o casă-n livadă
printre vişini cireşi printre pruni
mi-aş dori să mă-ntâlnesc la cină
cu vecinii cu câinii cu luna
mi-aş dori o casă pe prund
să trezesc pietrele din somnul lor
mi-aş dori o casă retrasă
pe un mal unde amintirile dor
mi-aş dori oh da mi-aş dori
nimeni vamă să-mi ceară
să mă simt măcar o dată ce sunt –
cât de mult mi-aş dori să mă-ntorc
să mă-ntorc acasă la mine acasă! 
cât de mult mi-aş dori... 

18 august 2011

cornel armeanu

2 comentarii:

Vrincean Lorena spunea...

E frumoasa poezia imi place ca a scris o poezie din ce-a dorit el sa aiba.

alex vatavu spunea...

Impresionanta poezie,cu dorintele unui om obisnuit dar atat de special