marți, 25 decembrie 2012

Cântarea îngeraşilor



Pentru a vizualiza click pe youtube!

6 comentarii:

Vrincean Lorena spunea...

E foarte frumoasa poezia.
Cand o citesc ma simt ca un ca un fulg ce sta in mana ingerului si sper ca voi avea ocazia sa scriu o poezie despre ingeri

Vrincean Lorena spunea...

E foarte frumos cântecul.
Când îl aud ma simt ca un fulg în mana îngerilor. As vrea odată sa am ocazia sa pot compune o poezie despre îngeri.

Vrincean Lorena spunea...

Eu am scris o poezie frumoasa despre ingerași și titlul este: Lumea fulgilor în mana îngerilor.Eu as vrea sa v-o dau dar nu știu cum pe blog sau unde?
Eu nu știu trebuie poeziile numai copiilor din clasa sau pot și eu sa scriu și sa o puneți pe blog(doar dacă va place).

Înv. Leonte M. D. spunea...

Lorena, tu vei rămâne mereu eleva mea :) Scrie poezia la un coment, aici, și eu o voi publica.

Vrincean Lorena spunea...

Lumea fulgilor în
mâinile îngerilor

Ma simt un fulg
ce sta în mana îngerului.
Simt un are tabu ce da viata
naturi.
Stau și ma oglindesc în marea
necunoscuta și primesc
o stea cu dorințe.
Îmi pun prima dorința,
acum ma simt ca un înger.
Îmi pun a doua dorința,
acum ma simt ca un fulg
înțepat de vârful unui
țurțure cu doua fete.
A doua dorința vreau sa
fiu eu întotdeauna,
dar sa fiu în imaginația
un fulg adormit pe mâinile
moi ale unu-i înger.

Înv. Leonte M. D. spunea...

E frumoasă! O vom discuta mâine, o corectăm și poate o vom publica pe blog.