joi, 8 martie 2012

Mama coace pâine - Tudor Gheorghe

 

Mama coace pâine
Soare în ferestre
Soarele e unu
Mama una este (*2)

Cântă un greier din aripă

Greieruş, nu ţârâi
Mama s-a culcat o clipă
Şi o poţi trezi, trezi

Greieruşul fără casă

Uite nu mai ţârâi, jur
Dar nici frunza să nu cază
De ce cade ea zurzu.

Mama coace pâine

Soare în ferestre
Soarele e unu
Mama una este (*2)

Stea, stea logostea

Leagănă fetiţa mea (*2)
Că eu-s tare ocupată
Şi ea vrea mult legănată
Stea, stea logostea
Leagănă fetiţa mea
Leagăn-o blând şi mereu
Stea, stea legănea
Să creadă că o legăn eu
Stea,stea legănea
Leagăna fetiţa mea
Că eu-s tare ocupată
Şi ea vrea mult legănată
Stea, stea logostea
Leagănă fetiţa mea

Mama coace pâine

Soare ïn ferestre
Soarele e unu
Mama una este (*2)

Versuri de Grigore Vieru

Niciun comentariu: